14 grudnia 2016

Mój mikołajkowy prezent

Cześć misiaki!
Jak tam mikołajki? Mam nadzieję, że super. Myślę, że każdy z was dostał prezent, ja również dostałam i jestem z niego zadowolona. Czy tylko ja nie odczuwam tej zimy? Bo mam wrażenie, że spośród znajomych, tylko ja tak nie mam. Na takie myślenie mógł wpłynąć fakt, że dziś miałam 5 niezapowiedzianych kartkówek. Kolejny fakt, że śniegu to u siebie nie widziałam bardzo, bardzo długo... Osobiście nie dostałam dużego prezentu, ale w mikołajki i ogólnie w święta to nie o prezenty chodzi, chociaż miło jest dostać jakiś upominek. Świętujecie mikołajki?
Jeżeli jeszcze nie macie prezentu to polecam wam zajrzeć w te linki:
Kody rabatowe Douglas

Kody rabatowe Sephora

kody rabatowe La Redoute
W ostatnim poście pisałam wam, że jadę do Niemiec. Gdy zobaczyłam te jarmarki zaparło mi dech w piersi. Oczywiście kupiłam jakieś pierniczki, które były pięknie ozdobione, oczywiście już ich nie mam bardzo szybko je zjadłam, ale w sumie nie tylko ja. Kupiłam poncz, zapomniałam jak to się tak profesjonalnie nazywało. Była wersja dla dzieci i dla dorosłych, dali mi tą dla dorosłych z winem -_- ludzie naprawdę kochają mnie postarzać. Pochodziłam po Berlinie w okolicach muru berlińskiego. Oczywiście chciałam zrobić zdjęcia na bloga, ale mój canon musiał oczywiście się popsuć, a mój telefon robi zdjęcia średniej jakości. W większości nakupowałam jedzenia. Jeśli chcecie posłuchać więcej to dodawajcie mnie na snapie!!!!!
A oto prezenty:

Znalezione obrazy dla zapytania tumblr tło święta


Podobny obraz


Podobny obraz


Podobny obraz



Znalezione obrazy dla zapytania pinterest święta


Podobny obraz


Znalezione obrazy dla zapytania pinterest święta


Podobny obraz


Znalezione obrazy dla zapytania jarmark bożonarodzeniowy berlin





19 komentarzy:

  1. A do mnie mikołaj nie przyszedł. Prezent dopiero dostanę w Wigilię :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przynajmniej na Wigilię będziesz miała o wiele większy ;)

      Usuń
  2. Miałam niektóre produkty. Super mikołaj :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja dostałam perfum z Prady i słodycze i bon na paznokcie ♥ xx

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Mikołajki udane :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam zime na zdjeciach <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Używam tego toniku różanego z Evree i świetnie mi się sprawdza, fajnie odświeża skórę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny blog *.*

    Coś czuję,że będę wpadała tu częściej <33

    Co powiesz na wspólną obs ? :)

    http://believeinhimselfx33.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Mega zazdroszcze wycieczka do Niemiec to moje marzenie! *-* Ja na mikolajki raczej wymieniam sie czekolada jednak bardzo fajne prezenty dostalas! <3

    Versjada
    Youtube

    OdpowiedzUsuń
  9. This post made me feel pleasure. It doesn't snow here where I live. It NEVER does. But I still can feel the christmassy spirit. Thanks for sharing!

    Walking Freckle

    OdpowiedzUsuń
  10. Dużo słyszałam o tym korektorze i muszę go zakupić!:)
    http://uglyographyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Mój ulubiony tusz ;).
    http://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Super post!

    http://profashionworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Używam tego toniku już od kilku tygodni i widzę dużą poprawę mojej cery, polecam :)

    lolliesolies.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń