25 listopada 2016

Ulubieńcy lisopada

Hejo!
Strasznie długo mnie tu nie było, głównie z dwóch powodów i to takich jak zazwyczaj, czyli szkoła, nauka i doszła ostatnio grypa. Ostatni zaczęłam słuchać Adele i to tak mocno, wręcz wpadłam w uzależnienie. Jest mi strasznie głupio z powodu bloga, ale jednak szkołę (o dziwo!) stawiam na pierwszym miejscu. Chciałam poinformować, a raczej spytać, czy ktoś z was będzie na jutrzejszym jarmarku w Berlinie, jeśli tak to jak ktoś rozpozna moją twarz może podejść i pogadać. A teraz wracając do posta, jest to post z ulubieńcami, których wam nie poleciłam i chciałam ogólnie jak dana rzecz się sprawdza.





Ogólnie przed kupnem usłyszałam, że te jajeczka są wydajne, jednak u mnie tak nie jest. W porównaniu do zwykłej szminki nawilżającej eos wypada średnio. Mam go z 2 miesiące, nie używam go cały czas, a smarując usta nie nakładam go dużo. Jednak bardzo go lubię głównie, że dobrze nawilża i nie jest jak typowa wazelina.



Moim kolejnym ulubieńcem jest podkład z Ingrid. Jest to polska marka, więc ma kolory podkładów dopasowane do naszych kolorów skóry. Jego konsystencja również bardzo mi pod pasował, ponieważ nie jest za wodnisty, ani taki zbity i gesty, tylko jest taki pomiędzy tym. Kolejnym plusem jest to, że kosztuje poniżej 10 zł.




Ten puder kupiłam ze względu na to, że był jedyny w drogerii w moim odcieniu i ze względu na opakowanie. Sprawdza się świetnie ponieważ matowi na naprawdę długo.

Ta paleta jest tutaj tylko ze względu na brązer i róż, bo rozświetlacz się im naprawdę nie udał. Paletka ogólnie była dosyć tania i mimo jednego minusu nadal uważam, że jest bardzo dobra.
Taka paletka pojawiła się po raz drugi na tym blogi i jestem w niej zakochana. Co prawda one nie były tanie ale używam ich codziennie i nie wydać końca.



Oba kremy pełnią podobne funkcje, chociaż ten z Dermedic jeszcze matuje i to bardzo dobrze.


Mam nadzieję, że kojarzycie niektóre produkty i napiszcie jakiegoś swojego ulubieńca, chętnie poczytam :)


16 komentarzy:

  1. Świetni ulubieńcy :) Jajeczka zawsze będą moimi ulubieńcami :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. również uwielbiam ten puder ;)
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię czytać ulubieńców, dzięki temu można się dowiedzieć o wartych kupna produktach.
    Sama często używam tego pudru i jestem z niego bardzo zadowolona, dobrze mi się sprawdza.
    Ja nie mam eos i w sumie nie ciągnie mnie do jego kupna, jakoś nie widzę w nim nic szczególnego. Ogólnie nie przepadam za produktami, które mają wszyscy :o
    Natomiast z chęcią przygarnęłabym którąś z paletek, którą polecasz. Super się prezentują.
    http://ciszamysli.blogspot.nl/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten puder też jest moim ulubionym :)

    Zapraszam!
    >> VANILLIA96.BLOGSPOT.COM <<
    Odwdzięczam się za obserwację :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Chciałabym mieć paletkę w takim stylu jak taką jak ta z Inglota :) Jest prosta i skoro tak jak piszesz wydajna to myślę, że warto zainwestować :)
    http://nazywamsiemilena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. EOS to mój ulubieniec już od dawna, mam ich kilka a ostatnio wypatrzyłam nowy ,,smak" i już wiem, że muszę go koniecznie mieć :) Pozdrawiam i zapraszam

    slavicpowerbeauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam kilka produktów z U20 i jestem z nich bardzo zadowolona :)
    https://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Kosmetyki nie pod mój gust bo nie używam takich rzeczy ale ciesze się, że u ciebie się sprawdzają :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajni ulubieńcy! Tak, nauka... więcej wyjaśniać nie trzeba. xD I grypa? Mam nadzieję, że się już lepiej czujesz, a jak nie to życzę ci powrotu do zdrowia. ;) Wow, ale super, będziesz na jarmarku w Berlinie. :D Ja niestety cię tam nie zobaczę, jeszcze w życiu za granicą nie byłam, więc nie ma o czym gadać. xD
    Pozdrawiam i życzę udanego weekendu! :)

    nastolatka-marzycielka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ostatnio kupiłam sobie pomadkę i już prawię się skończyła. Jestem ciekawa jak sprawdzi się u mnie te jajeczko.

    little-foxblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Też używam tego pudru, to mój ulubiony :) A balsamy EOS też mam, ślicznie pachną ^^
    Pozdrawiam ;*
    aaabydidi.blogspot.com ZAPRASZAM!

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajni kosmetyczni ulubieńcy! *-*

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. you are approximately to attempt on ought to entail a long-lasting end result. via the assist of web looking, analyzing reviews and product comments for anti getting older reveals its actual well worth. Rejuvenate yourself with your ageless look.consider being capable of have greater even, sensual skin, with the reduction of liver spots, and other skin discolorations that grow to be major as we age, and troubling. For more ==== >>>>>> http://www.strongtesterone.com/operalux-anti-aging-cream/

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne :) Ten podkład od Ingrid też mam i uważam że jest świetny. Kupiłam go za niecałe 6 zł na promocji i jestem bardzo dumna. Do tego polecam inne produkty tej marki, bo są świetne.

    OdpowiedzUsuń
  15. You can find all kind of cellphone accessories under one iphone repair lloydminister roof here at Mobile Q Canada. We stock cellphone batteries, chargers, adapters, headsets, iphone repair lloydminister cellphone cases and clips screen protectors, stylus pens and many more items of different brands such as iPhone Samsung Motorola, LG, htc and others. Mobile Q Canada's USP is our very economical prices without any compromise over quality. http://mobileqcanada.ca/iphone

    OdpowiedzUsuń