10 września 2016

Openbox, czyli zamówienie z e-pakaty.pl

Cześć misiaki!
Jak tam pierwsze dni szkoły? U mnie oczywiście już parę zapowiedzianych sprawdzianów i kartkówka w poniedziałek. Jako, że dostałam paczkę z firmy E-plakaty klik to postanowiłam przyozdobić pokój plakatami, które dostałam. Oczywiście nie musicie tak akurat plakatów są takie rzeczy jak np. fototapety ale, o tym w reszcie posta, wystarczy, że klikniesz read more...

Zacznijmy od początku. Paczka przyszła do mnie w ciągu 24 godzin.  Cała zawartość, była zapakowana w grubą rurę owiniętą na końcach mocną taśmą, a w środku był włożony jeszcze papier. Jestem jak najbardziej zadowolona, po tej paczce widać jak ta firma dba o klientów bo ceny są bardzo niskie, a jakość produktu i jakość zapakowania przesyłki jest mega!


Co można zamówić na stronie eplakaty.pl? To co możemy tam znaleźć to oczywiście plakaty, fototapety, obrazy na płótnie, ramki, reprodukcje, obrazy, kalendarze, gadżety różnego rodzaju np. naklejki, pocztówki. Są różne kategorie, do plakatóe są takie kategorie jak: architektura, edukacyjne, gry, kompozycje, mapy, reklamowe, sztuka, typografia, filmy, humor, zwierzęta, muzyka, 3d-trójwymiarowe itd. Do fototapet, obrazów na płótnie, plakatów i reszty również są kategorie do wybrania. Strona ma bardzo bogaty i przeogromny asortyment.







Pierwszą rzeczą, która znajdywała się w przesyłce jest plakat z brytyjskiego serialu "Doctor Who". Jest to jeden z moich ulubionych seriali science fiction. Jest on spory, kosztował niedużo i przede wszystkim plakat jest z "profesjonalnego" materiału. Pod światło można zobaczyć, że jest to taki materiał jaki jest w kinach na premierowych plakatach, czyli gładki i gruby i to samo tyczy się kolejnego plakatu.



Ten plakat marzył mi się od dawna. Jest to plakat z serialu "przyjaciele". Uwielbiam ten serial pomimo tego, że nie był on produkowano jakoś dawno to pokazuje, porównuje jak zmienił się styl ubioru ludzi, ale zachowanie jest podobne. Uwielbiam ten serial za atmosferę jaką tworzą oni wszyscy wokół siebie dlatego cieszę się, że eplakaty mają ten plakat w swojej ofercie :) Tak samo jak w poprzednim plakacie, plakat jest wykonany z   "profesjonalnego" materiału, czyli gładki i gruby= porządny!

Mam nadzieje, ze podsunęłam wam pomysł może dla kogoś na prezent lu zamówicie sobie jeden plakat by przyozdobić swój pokój ;)






44 komentarze:

  1. Ale fajny plakat! http://julladde.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. jaka przyjemna paczuszka! :) powodzenia na kartkówce w poniedziałek! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne plakaty ;)
    Pozdrawiam!
    zubrzycanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne plakaty, jaka szybko przesyłka :D
    Pozdrawiam ♥ #Smile
    Nasz blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne plakaty :)

    http://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. super plakaty :)

    ulciiakblog [klik]
    odwdzięczam się za obserwacje

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajne plakaty 😉 Mam taką budkę z Doctor Who i będę sie jej pozbywać, ponieważ tylko się kurzy. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny openbox :)
    http://treamicii.blogspot.com/2016/09/podsumowanie-wakacji.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale świetne! Mi to się marzy plakat z pretty little liars♥

    Buziaki xx ZYCIEDLAPASJI.BLOGSPOT.COM-klikaaaj:D

    OdpowiedzUsuń
  10. Zamawiałam od nich i maja naprawdę świetnej jakości plakaty :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. super openbox, sama chciałabym taki plakat :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja kiedyś jako nastolatka miałam wszystkie ściany w pokoju oblepione w plakaty wyrwane z gazet "BRAVO". Teraz jednak już z tego wyrosłam, za to taki etap ma teraz moja siostra o 10 lat młodsza. W listopadzie ma urodziny więc być moż sprezentuje jej kilka z plakatów skoro są dobrej jakości! :)

    Może wspólna obserwacja? Daj znać u nas :) www.fitlov.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne :D

    W wolnej chwili zapraszam :3
    paulla-m.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Ładnie wyglądają :)
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Pierwszy plakat mega ! :)
    Pozdrawiam

    http://remakess.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Super plakaty. Fanką Doctor Who nie jestem, ale plakat mi się bardzo podoba :)
    Pozdrawiam, mój blog.

    OdpowiedzUsuń
  17. Też bardzo lubię serial Przyjaciele i podoba mi się ten czarno-biały motyw :) Widać, że plakaty są dobrze wykonane.

    https://dressed-in-makeup.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny pomysł :) Czasem wystarczy taki jeden plakat i pokój wygląda inaczej :D
    Może wspólna obserwacja?
    Zapraszam http://natalie-forever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Great post! Very inspiring!
    I love your blog!
    Would you like to follow each other? Follow me on Blog and Google+ and I'll follow you back!
    www.recklessdiary.ru

    OdpowiedzUsuń
  20. super plakaty:)
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Super plakaty! Chyba coś u nich zamówię, wydają się być porządną firmą :)

    http://abonentpozazasiegiem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Plakat z FRIENDS mógłby być mój! :) melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Ten pierwszy plakat jest cudowny *.* Ten drugi trochę mniej mi się podoba, no ale...
    Hmm.. Chyba sama wejdę i poszukam jakiś plakatów, bo mam w pokoju antyramę z plakatem i przydałoby się go już zmienić :)

    Pozdrawiam, Jabłuszkooo ♡
    SZELEST STRON

    OdpowiedzUsuń
  24. Ekstra plakaty *.*
    Obserwuję i zapraszam do mnie :)
    onlymomcanjudge.blogspot.com
    ;*

    OdpowiedzUsuń
  25. U mnie również jest już TROCHĘ zapowiedzianych kartkówek i sprawdzianów. :/ Masakra, tęsknię za wakacjami! Idę popatrzeć, co mają w tym sklepie, bo akurat ostatnio chciałam zawiesić jakieś plakaty w pokoju, ale nie miałam pojęcia, gdzie ich szukać. ;x A przekonuje mnie jeszcze czas przesyłki. :D Arleta

    OdpowiedzUsuń
  26. AAAA ale boskie plakaty, najbardziej mi się podoba z budką z Doctora WHO :)
    Mój blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  27. Plakat z DW jest ciekawy :)
    Pozdrawiam
    Tutti

    OdpowiedzUsuń
  28. Ale lubię takie plakaty! Zapraszam!   https://www.facebook.com/Jaglusia-1607260202937464/?

    OdpowiedzUsuń
  29. Ciekawe plakaty! :)
    Spodobały mi się:*
    Zapraszam do mnie asiaknebel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Ciekawe plakaty! :)
    Spodobały mi się:*
    Zapraszam do mnie asiaknebel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. uuu, myślę że ta strona zdecydowanie spodobałaby się mojeemu chłopakowi :)

    Zapraszam!
    >> VANILLIA96.BLOGSPOT.COM <<

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo fajne te plakaty :)
    Wygląd bloga jest cudowny...
    Dziękuję za odwiedziny:
    aparacikxxl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Friends to serial który kocham caaaałym serduszkiem!
    http://ysiakova.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetne zamówienie ♥

    http://roseaud.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Również uwielbiam ,, Przyjaciół " <3
    Obserwacja za obserwację? :)
    Pozdrawiam ciepltuko :*
    http://viviiaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Fajne te plakaty, może zamówię sobie jakiś z ich stronki, bo mam kilka pustych ścian w pokoju, a taki plakat byłby fajnym urozmaiceniem :)

    karolinamblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Fajne plakaty, ja jednak nie zamawiam takich rzeczy w internecie ;p
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
  38. Ale fajne plakaty. Może sobie też zamówię?
    Może wspólna obserwacja
    tylkomarzeniablog.blogspot.com
    Zapraszam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  39. wow, błyskawicznie przyszła do cb ta przesyłka :D
    bardzo fajne plakaty, fajnie, że są dobre jakościowo :)
    pozdrawiam i zapraszam ♥

    stylowana100latka.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  40. Super rzecz do pokoju,żeby go zmienić.

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. amazing post, can you tell me where did you get the sunglasses in the table? I wanna get one for my summer
    sexy prom dresses

    OdpowiedzUsuń