28 sierpnia 2016

DIY: Moje wakacyjne śniadanie

Cześć i czołem misiaki!
Dzisiaj przychodzę z moim pierwszym diy, no proszę, a już myślałam, że to nigdy nie nastąpi, a tu taki post! Dzisiaj budząc się postanowiłam, że pokażę wam jak ja jem i wiem, że ten temat nie jest zbyt interesujący ale może ktoś skorzysta i namówię niektórych na jedzenie owoców (chociaż logicznie myśląc pewnie nie trzeba was namawiać na owoce, a raczej na warzywa). Chciałam wam udowodnić, że takie śniadanie jest zdrowsze niż cała micha chrupek czekoladowych. Nie wiem, czy wam, o tym pisałam ale jestem na diecie, ćwiczę i schudłam ponad 5 kg przez niecałe 2 miesiące co uważam za spory sukces.

Potrzebne produkty:
- Miska
- Mleko
-Owoce ja akurat użyłam śliwek, brzoskwiń, gruszek, a wy możecie użyć innych tu jest dowolność
-Kakao
 -Płatki owsiane najlepiej górskie bo są zdrowsze



Sposób przygotowania:
Zagrzewamy mleko tu możemy podgrzać w garnku na gazie lub w mikrofali. mleko zagrzewamy przez ok.2 minuty, tak aby powstał nam kożuch. Do ciepłego mleka wsypujemy kakao na oko, ja wsypałam całą saszetkę. Następnie mieszamy. Gdy wymieszamy kakao wsypujemy do niego płatków owsianych na oko ponieważ to wszystko zależy ile mleka wlejemy ale płatków powinno się wsypać, tak do połowy wysokości mleka. Po, tym kroku myjemy nasze owoce, a następnie kroimy w kostkę ale to również zależy od nas jak je pokroimy. Potem wystarczy przesypać nasze owoce do miski i gotowe.

Smacznego!












47 komentarzy:

  1. Ja zamiast czegoś takiego (z powodu, że czasochłonne) wole zjeść po prostu owoce zalane jogurtem naturalnym! :D Pyszne, proste i szybkie! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja uwielbiam płatki owsiane z owocami <3 Pozdrawiam i miłej niedzieli ;)
    http://alittlebitforbeauty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Mniam!

    Mam prośbę: mogłabyś poklikać w linki w najnowszym poście?
    Napisz w komentarzu jeśli klikniesz, gdyż wylosuję kilka osób i podam linki do ich blogów w następnym poście. :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<


    OdpowiedzUsuń
  4. Od jakiegoś miesiąca jem na śniadanie i kolację płatki owsiane z owocami lub musli. tylko zamiast mleka używam jogurtu naturalnego:)

    Zapraszam do mnie

    http://samotny-usmiech.bloog.pl/?smoybbtticaid=617a13

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja piję ta czekolade na gorąco :D


    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ostatnio też jakoś przeżyciłam się na musli :)

    http://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Śniadanko mniamnuśne (dziwnie to nazwałam) ale musi być pyszne, a widzę że jest całkiem proste, więc pewnie wykorzystam!

    Pozdrawiam ! Mój blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  8. Wygląda przepysznie, a do tego jest zdrowe- ideał! ;D
    Pozdrawiam i obserwuję ;) #Smile
    Nasz blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  9. Aww, uwielbiam wcinać teg otypu rzeczy *.*

    Zapraszam na nowy post :)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  10. Przesmacznie to wyglada,Hah :)
    Zdrowo i estetycznie w jednym :P

    By-Aleksandraa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. 5 kg w 2 miesiące ? Bardzo ładny wynik ! :D Ja mam -3 ;) A przepis bardzo fajny :D




    Pozdrawiam i zapraszam do siebie, Paputeq  >KLIK<

     
      


        

    OdpowiedzUsuń
  12. Mmm pychotka! Akurat piję tą gorącą czekoladę :D
    blogerkaphoto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Great post! Very useful!
    Would you like to follow each other? Follow me on Blog and Google+ and I'll follow you back!
    Blog ♡Reckless diary by Anya Dryagina♡
    My ♡Instagram♡

    OdpowiedzUsuń
  14. Hmm.. ciekawe połączenie :D Ja owoce ogólnie lubię zajadać bez żadnych dodatków. Po prostu owoce i tyle :) W odpowiedzi na twoje pytanie - tak, mam zamiar robić haule, czy vlogi to jeszcze nie wiem, zobaczymy.
    Zapraszam! www.zuzu-zuzannaxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. spoko pomysł
    http://dyed-blonde.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Pyszotka! Też jem takie śniadania tylko zamiast kakao dodaję ziarna kakaowca, takie prawdziwe, a mleko zastępuję jogurtem naturalnym. :)
    Pozdrawiam, charmolcia.blogspot.com :*

    OdpowiedzUsuń
  17. To taki nowy sposób na owsiankę, nigdy czegos takiego nie widziałam, a chyba warto, wygląda przepysznie!
    https://roksanaphotoechelon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Na pewno muszę wypróbować, bo wygląda pysznie! Uwielbiam wszelakie owoce ♥
    http://written-by-loony.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja jem owoce z jogurtem, bo zabiera to troszkę mniej czasu, haha!
    http://iam-wiki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. ta saszetka z czekoladą jest nie zdrowa. Fajnie , że schudłaś, powodzenia

    Zapraszam do MNIE

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo lubię takie połączenia, ale u mnie jeszcze lepiej sprawdzają się płatki jaglane. Warto spróbować! :)
    Mój kanał na yt
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  22. Gratuluję zgubionych kilogramów i oby tak dalej! A taka owsianka brzmi pysznie i na pewno jest zdrowa :)
    http://sloiczeknutelli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. wygląda smacznie, muszę takie zrobić, ale z mlekiem sojowym :)
    ❤ blog

    OdpowiedzUsuń
  24. Smakowicie wygląda. Bardzo często robię sobie podobne owsianki. :)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Uwielbiam gorącą czekoladę tej firmy:)
    Może wspólna obserwacja?

    OdpowiedzUsuń
  26. Gdyby nie fakt, że są tu płatki owsiane to jutro śniadanko by wjechalo :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Szybko i zdrowo :) najważniejsze! Ja codziennie robię podobne. Muszę spróbować z tym jako!
    poradyniefitgirl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Wygląda to smacznie, więc może skuszę się zrobić coś podobnego :)
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałam Cię poinformować, że wygrałaś wlepki+ niespodziankę na moim blogu :) W celu odebrania nagrody skontaktuj się ze mną poprzez fanpage :) Pozdrawiam!

      Usuń
  29. kocham owoce na śniadanie ;)
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  30. Cokolwiek byle z owocami i już jestem szczęśliwa :D :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo lubię tą czekoladę do picia. :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Owoce to coś, co kocham!
    Świetny post, no i oczywiście rewelacyjne zdjęcia!


    Zapraszam na mojego:
    - Bloga - KLAUDENCJA.BLOSPOT.COM
    - Instagrama
    - Fanpage'a

    OdpowiedzUsuń
  33. Ciekawe połączenie, bo nigdy czegoś takiego nie jadłam :)
    Na pewno spróbuję ;)

    http://by-asiulczi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Na pewno śniadanie było pyszne. Bardzo spodobal mi sie twoj blog dlatego obserwuje.
    Zapraszam do komentowania i obserwowania bloga. Jest to dla mnie ogromna motywacja do dalszej pracy.
    Mój snapchat blogowy: styleandfashio9
    Pozdrawiam
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  35. lubię taki mix owoców z płatkami owsianymi, przepyszne połączenie :P Aż ślinka cieknie :)

    kochana co powiesz na wspolną obs?
    NAHTURAL.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Jeszcze nigdy nie jadłam świeżych owoców z mlekiem i płatkami owsianymi. Nie moje smaki :)
    Anonimoowax - Klik

    OdpowiedzUsuń
  37. Wygląda przepysznie :) Szkoda , że już wakacje się kończą :/

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Ja zdecydowanie bardziej wolę jogurt naturalny + płatki owsiane + owoce :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Fajnie wygląda, ja jednak nie jem raczej płatków owsianych, ale można je zastąpić kaszą jaglaną :) Obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  40. Interesujący blog :)
    Zapraszamy do nas https://nastoletniaaperspektywaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. ja bym raczej nie dodawała tej czekolady ale każdy je jak lubi :)


    little-jay999.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń