7 lutego 2016

Ulubieńcy lutego i znowu wspaniały sweter...

Hejo!
Dzisiaj będą ulubieńcy lutego... i tak wiem jest w sumie początek lutego ale kto mi zabroni pokazać wam takie produkty, w których się zakochałam.










 Na początek paleta z cieniami. Kupiłam ją w rossmanie za ok.10 zł i uważam, że jest całkiem fajna. Kupiłam ją głównie ze względu na kolory ponieważ są niektóre matowe...ale wiadomo, że nie pęde się nimi pindrzyć codziennie. Jedeny minus jest chyba taki, że cienie są tak średnio na pigmentowane ale za 10 zł nie jest tak źle.
Suchy szampon...skusiłam się na niego bo był po przecenie i myślałam, że będzie źle nwm czemu ale po paru użyciach wiem, że się myliłam.

Krem BB... chyba każda z nas ma niedoskonałość zaczerwienienia itp. musiałam sobie kupić ten krem i tak przy okazji całkiem fajnie pachnie...


 Korektor... również z Rossmana po ok. 8 zł. Może w tym opakowaniu nie jest go zbyt dużo ale sprawdza się nieźle.

Podkład z firmy AA co prawda rzadko go stosuje ale jest świetny co mogę jeszcze dodać...



 Nie jestem specjalistką w makijażu więc nazwe to fajną gąbką. Kupiłam ją za 7 zł w hebe.
Kolejny jest korektor ale tym razem w formie szminki również bardzo mi się spodobał tylko mam wrażenie, że ciężej się go nakłada niż wymieniony troche wyżej korektor płynny.

Balsam do ust kupiłam w hebe i naprawde jestem zadowolona z jego efektu gorzej troche z zapachem bo na początku śmierdzi jak farba so ścian.





Kupiłam sobie troszkę tańszą szminkę tak na spróbónek i lekko ją tylko raz nałożyłam na usta i bardzo mi się spodobała ale również nie będę używać jej często może na jakieś większe imprezy na razie...


Kolejna rzecz to bluzka. Kupiłam ją w sinsay i jest cudowna. Jest taka normalna i spokojna... nie no sory za takie porównanie ale wreszcie moja bluzka nie ma z 100 kolorów na sobie.


























                                                                       zdj.Julia
Jeśli tu dotrwałeś to brawo dla cb!!
Snap
patkaxxblog



31 komentarzy:

  1. sama mam podobna paletke z kolorami cieni
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja uwielbiam batiste,mój ulubiony suchy szampon i naprawdę działa! :-)) Buzka

    http://nataliazarzycka.blogspot.com/2016/02/ostatki.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Super ulubieńcy, też mam tą gąbeczkę, krem BB używam jedynie po basenie, bardzo ładny kolor szminki
    Zapraszam: Mój Blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  4. Genialne zdjecia! Takie pozytywne :)
    Obserwuję i liczę na to samo ;)
    smiling-sisters.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubię sporą część z kosmetyków, które wymieniłaś.
    A jak szukasz stałych czytelników, to jestem, i zapraszam do mnie, bo i ja takich szukam... ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetni ulubiency,ale moze bardziej stycznia :D hahah... nie wazne,tylko nie zapomnij zrobic ulubiencow rowniez na koniec miesiaca-chetnie przeczytam ;)
    Jestem na stałe-tak łatwo sie mnie nie pozbedziesz ;)Obserwuje
    yolooliwkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna bluzka! :)
    tzanetat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. też używam tego korektora i jest nawet nawet
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  9. ta paletka z ciemnymi kolorami bardzo fajna
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Posiadam ta paletke cieni i szczerze mówiąc szału nie ma

    OdpowiedzUsuń
  11. zastanawiałam się czy kupić tą paletke cieni, ale moje wymagania są dosyć duże, a ona nie spełnia ich. idealna dla dziewczyn, które dopiero rozpoczeły drogę w make up, albo robią to od świętnie. fajni ulubieńcy miesiąca.

    xluuxyaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. paletkę, szampon i korektor posiadam i też polecam :) cudna bluzka :)
    www.imkarolajn.blogspot.com zapraszam do ocenienia mojej stylizacji i paznokci :)

    OdpowiedzUsuń
  13. super wybór kosmetyków ceny niskie a jakość całkiem niezła bo kiedys wypróbowałam cześć z nich ;) ciekawy post ;)
    www.mafashima.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Gąbeczki są świetne! Piękna bluzeczka, jak i sweterek ze zdjęcia! :)

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Mi tam aż tyle do szczęścia nie potrzeba ;D Kredka, tusz, podkład i tyle. Żal by mi było pieniędzy wydawać na więcej. Ten kotek w kieszonce to mistrzostwo świata <3
    Ps. Musisz odrobinkę popracować nad interpunkcją i budową zdań :)
    Pozdrawiam! www.lukanukaadv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. O paletce w jednym ze swoich filmików wspominała Red Lipstick Monster :) Byłoby fajnie,gdybyś zrobiła jej recenzję. Zdjęcia na koniec postu są naprawdę świetne! Mam nadzieję,że wszystkie produkty,które się tutaj znalazły będą się świetnie sprawować:) Zapraszam http://swiatsatu.blogspot.com Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam ten suchy szampon, a koszulka jest świetna!

    http://onelife-onesize.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Też mam tą paletkę, rzeczywiście nie ma zbyt dobrej pigmentacji ale dla delikatnych makijaży wystarcza. I nie osypuje się co też ważne :) ŚLICZNA KOSZULKA! Świetny post!
    zapraszam do mnie: http://rose-mary-rozkminia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Cienie jeśli chodzi o kolory to są cudowne a ta koszulka z Sinsay jest urocza :)

    http://naataliam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetni ulubieńcy, zwłaszcza bluzka z kotem!
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  21. Większość rzeczy posiadam :)
    Ładna koszulka :P
    Dodaję do obserwowanych i liczę na rewanż

    http://magicworldprincesscarmen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Interesujący i genialny post, przede wszystkim fantastyczny blog! Masz rewelacyjne pomysły :) Na pewno będę tu zaglądać częściej! :) Posty są naprawdę przemyślane i świetnie napisane.

    http://dominikax.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetne rzeczy i zdjęcia, ten t'shirt z kotem najlepszy! :)

    Zapraszam, keepgoiing.blogspot.com - klik!
    Pozdrawiam cieplutko♥

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękne kolory na paletce :) Obserwuję! :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ta paletka, jak na 10 zł, wygląda naprawdę okej:)
    Koszulka super!

    Pozdrawiam! ♥
    moja Personalna Galaktyka Absurdu

    OdpowiedzUsuń
  26. Paletka z Lovely jest super! Mam ją i po prostu kocham :) To słabe napigmentowanie jak dla mnie jest ok, bo gdy maluję się do szkoły, wygląda to naturalniej. Szminka ma cudowny kolor, chyba ją sobie kupię :)

    Miło będzie, jak wpadniesz do mnie i zostawisz jakiś ślad ^-^
    ♥ YOZiZiRA.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  27. Suchy szampon super sprawa. Moja koleżanka twierdzi,że jest MEGA.

    OdpowiedzUsuń